PROPOSTAS DIDÁCTICAS
SOBRE VIOLENCIA DE XÉNERO
OBXECTIVOS:
Elaborar dúas propostas de actuacións
didácticas:
1ª Proposta – dirixida a alumnado da
vosa idade e nivel, 3º da ESO.
2ª Proposta – dirixida a alumnado de
Educación Infantil ou Educación Primaria (debedes escoller 1 das
dúas etapas).
Cada unha das propostas ten que reunir
os seguintes requisitos:
1º Requisito – Ten que partir do
estudo das palabras.
2ª Requisito – Partindo do estudo
lingüístico ten que traballar a loita contra a violencia de xénero.
PROCEDEMENTOS:
- Elíxese o nivel ao que vai
dirixida a proposta dinámica de grupo para ver cal das diferentes
ideas que se nos ocen unha
- Creamos unha dinámica de grupo para decidir cal das diferentes ideas que se nos ocorren se adapta mellor aos obxectivos.
- Unha vez decidida a idea que imos desenvolver, estudamos o seu grao de adaptación aos criterios de avaliación. Se detectamos que presenta deficiencias nalgún dos 5 criterios de avaliación, miramos de mellorar o noso traballo nesa dirección.
- Decidimos a mellor forma de levar á práctica a nosa idea (tipo de necesidades informáticas, de materiais, etc.).
- Decidimos a forma de organización do grupo para cada unha das tarefas de tal xeito que todos os membros colaboren.
- Realizamos o traballo.
- Revisamos se o resultado se adapta ao planificado, o ideal sería que o noso produto final mellorase a idea inicial.
- Entregamos en forma e prazo.
PRAZOS DE ENTREGA
3A – 3B – 3C: Venres 12 de
decembro
Os traballos que deban ser entregados
fisicamente, recolleranse o venres 12 no primeiro recreo na aula de
3A.
*Non se admitirá ningún
traballo entregado fóra do prazo indicado baixo ningunha
circunstancia. A non entrega do traballo en prazo provoca unha
cualificación negativa en todos os membros do grupo de traballo.
CRITERIOS DE AVALIACIÓN DE CADA
PROPOSTA DIDÁCTICA:
- Adáptase ao tema e á idade das persoas ás que está dirixida?
- Traballa de forma explícita vocabulario específico relacionado co tema?
- Procura unha mellora activa da lingua das persoas ás que vai dirixida?
- Amósase creatividade na realización da proposta?
- A presentación dos materiais é a apropiada?
*Cada criterio cualificarase nunha
escala: NADA – POUCO – BASTANTE – MOITO
*Cada membro do grupo deberá contestar
un cuestionario sobre o traballo realizado.
Pilar,cando vas colgar os programas de edición para que poidamos editar os nosos vídeos?
ResponderEliminar